فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
شاید روزی فتح‌الله‌زاده برگردد
زرینچه: دوست دارم قبل از اینکه از دنیا بروم در استقلال مربیگری کنم/ به همکاری با قلعه‌نویی تمایل دارم

کاپیتان سابق استقلال گفت: دوست دارم شرایط طوری فراهم شود که تا قبل از اینکه از دنیا بروم، بتوانم در تیم محبوبم مربیگری کنم.

خبرگزاری فارس: زرینچه: دوست دارم قبل از اینکه از دنیا بروم در استقلال مربیگری کنم/ به همکاری با قلعه‌نویی تمایل دارم
  •  

، جواد زرینچه در همایش علمی و دانش‌افزایی مربیان لیگ برتری گفت: امیدوارم شرایط طوری فراهم شود تا باشگاه‌ها بتوانند به دنبال سازندگی و خودکفایی باشند تا به این ترتیب هم خود را بسازند و هم تیمی قوی را برای حضور در رقابت‌ها آماده کنند. ما بهترین استعدادها را در فوتبالمان داریم که با این وضعیت می‌توانیم از هر لحاظ هم فوتبالی و هم اقتصادی در آسیا بهترین باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی قرار است دوباره روی نیمکت تیمی بنشیند، گفت: خودم دوست دارم امسال اگر قلعه‌نویی در استقلال ماند با او همکاری کنم البته از تیم‌های لیگ یکی هم پیشنهاد دارم اما سرمایه‌گذاری و امکانات این تیم‌ها محدود است بنابراین اگر بخواهم در لیگ یک مربی شوم فایده‌ای ندارد و نمی‌تواند این موضوع‌ تأثیرگذار باشد.

زرینچه یادآور شد: 10 سال برای استقلال بازی کردم و کاپیتان این تیم بودم و 13 سال هم برای تیم ملی به میدان رفتم. دیگر نصف عمرم رفته است و دوست دارم در سال جدید برای استقلال مربیگری کنم البته صحبت‌هایی با قلعه‌نویی کرده‌ام و امیدوارم تا قبل از اینکه از دنیا بروم بتوانم یک بار دیگر در تیم محبوبم مربیگری کنم.

وی در خصوص اعضای هیأت مدیره استقلال که هنوز معرفی نشده‌اند، گفت: مهم این نیست که چه کسانی عضو اعضای هیأت مدیره باشند، مهم این است که کسانی که می‌آیند کارها و مشکلات را حل کنند. در حال حاضر مهمترین مشکلات ما مشکل مالی است و باید در همین زمینه اسپانسرهای خوبی جذب شوند تا این مشکلات هر چه سریعتر حل شود.

کاپیتان سابق استقلال در مورد خداحافظی فتح‌الله‌زاده از این تیم گفت: او به عنوان یک هوادار همیشه در کنار استقلال خواهد ماند و به این تیم کمک خواهد کرد و شاید روزی دوباره به این تیم برگردد. من نیز به عنوان یک پیشکسوت می‌توانم فقط از زحمات چندین ساله او تشکر کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 228
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 13140677
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7